Reklamace zboží

Pokud jste se rozhodli zboží reklamovat, rádi vám s tím pomůžeme.

Jak podat reklamaci?

1. Vyplňte reklamační formulář níže.

  • Prosíme o co nejpřesnější popis závady.
  • Přiložte detailní fotografie závady, aby byly dobře viditelné.

2. Budeme Vás kontaktovat s možným řešením reklamace.

  • Uděláme vše proto, aby byla reklamace vyřešena co nejrychleji, dříve než je zákonná lhůta 30 dní.
  • Máte-li během reklamace jakékoli otázky, kontaktujte nás na +421 911 020 327 nebo info@design-shop.cz

Reklamace jsou řešeny v souladu se zákonem na ochranu spotřebitele číslo 250/2007 Sb. a v souladu s reklamačním řádem, který naleznete na stránce Obchodní podmínky v bodě 8.

Chcete-li zboží vrátit, informace naleznete na stránce Vrácení zboží.

Nastavení cookies